Sick doggy

Uhhh :( Jag vaknar imorse och tror att jag försovit mig, när jag inser att jag inte gjort det känner jag en fruktansvärd smärta i halsen. Åh ja, jag har blivit smittat av mina kära kamrater som haft samma sak i en vecka nu typ. MYCKET trevligt och idag har vi dessutom Foto hela dagen i skolan och jag missar alltihop. Istället tvingas jag vara hemma och kolla på Dr Phil hela dagen och knarka medicin. Mirakelmedicinen denna dag är Aspirin, det ska dra ner på svullnaden, vi får väl se. Buhuu :'(

Haha :) Dagens medicin är:

image288
Kan köpas på apoteket tror jag. Jag vet inte riktigt för vår är köpt i Ungern.
Tyvärr kan jag inte ange pris ;D

// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0