En riktig jul

Årets jul kalender är förvånansvärt rolig och bra om ni frågar mig. En så länge ifa ;)
1.
Den är julig och handlar om julen så som en jul kalender ska göra.
2. Den är inte bara riktad till de allra minsta barnen (Allramest)
3. Den har den där stämningsfulla berättar rösten i bakgrunden som påminner om bakgrunds rösten i Sune. Mycket stämnings full ;)

Joo med andra ord årets jul kalander har inte gjort mig besviken en så länge. Så har ni inte sett den, så se den! :)
// M




image581image582

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har också sett den, den är faktiskt ganska okej tycker jag, brukar inte gilla dom längre, men en sak stör jag mig lite på, och det är det där isbjörnen som fungerar som buss, lite dåligt gjord tycker jag, men men, programmet är ju faktiskt för småbarn egentligen, men jag gillar den ändå... :D

2007-12-06 @ 21:28:39
URL: http://frommyowneyes.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0