Nyår

Här smälls det smällare och miniraketer huller om buller. Jag börjar bli lite less på det faktiskt hehe, tycker folk gott kan vänta till senare. Vad är det för kul med att smälla upp alla redan nu?? när det dessutom är ljust och det inte syns ett skit. Nej, invånarna i denna håla har inte mycket till liv, särskilt inte de yngre. Tänkte säga ungdomar men kom p att jag själv är det hehe. Jag kan väl säga, de yngre ungdomarna?

Vad ska alla göra en afton som denna? På självaste NYÅRSAFTON :)))

Själv ska jag på partaj och där ska det partajas minst sagt! Kläderna är fixade, mina nya skor..svarta tights och det andra fyndet jag köpte!

Sen återstår väl bara detta..

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!! HOPPAS 2008 BLIR ETT BRA ÅR FÖR ER :))

image661

// L


Kommentarer
Postat av: Vikci

haha, dom smäller här också där jag bor.. :P bor man i en liten håla har man tydligen för mycket fritid... ! BUÈK amúgy :D

2008-01-01 @ 14:45:36
URL: http://missmagyar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0