Urk

Herregud den här fredagen kommer bli väldigt annolurna. Iallfall om vi spanar in kvällen.

Jag måste nämligen infinna mig  och titta på teater. Detta är obligatoriskt efftersom att mina kära lärare har beslutat detta. Okej jag kan ha förståelse till det efftersom att
1. Okej jag går es/teater.
Men en sak har jag välldigt svårt att fatta.
1. De är fredag. Är de paja vårt ute liv ni är ute effter så är ni på god väg att lyckas.
2. De är ju fredag & allt och jag hoppas verkligen inte att d var dagen till ära som fick er att välja en föreställing där de under ca 2 timmar kommer vara helt tysst.

Jag fattar inte hur de här ska kunna gå till.
Jag ska allså sitta och titta på en teater där de inte kommer säga någonting ?
pluss att de är fredag och alla andra gör massa roliga saker.

herreguud...
// M


Kommentarer
Postat av: theonlymee

usch vad tråkigt det låter.
ha en bra kväll.

2007-11-17 @ 18:26:29
URL: http://www.theonlymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0