Vad vore en dans på slottet?

eller vad man nu säger, hur som helst så håller jag på att leta mönster till min bal dress :)
Måste ju vara väl förberd även om balen inte är föräns i typ juni. Men mja, bättre att börja i tid.
vet ni några bra sidor är de bara att höra av er :) Och vet ni någon fin klänning är de bara att tippsa blir jätte glad för all hjläp jag kan få :)

image355

Dock vill jag inte se ut så här, även om jag hatar sandaler (va? nej de gör jag inte men sånna man har på baler) så sjunker jag nog alldrig till jogging dojornas nivå. Lilly Allen får behålla dem själv helt enkelt.

Nu ska jag leta vidare lite. Ni får ha de så bra ikväll allihopa :D
// M


Kommentarer
Postat av: Emma

hellouuuwh , :) * jag skickade mailet ;)
ni har feet finblogg (:

2007-09-14 @ 17:41:51
URL: http://banana-mo0n64.skyblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0