hejdå ruttna skor!

Idag har ja gjort de ja borde gjort för länge seeen.
Jag har sagt adjö till några gammla utslitna skor. Fattar inte varför jag inte gjort de innan.
Men fattar att de var nödvändigt. Nu behöver ja nya (inte för att ja brukade använa dem) skor.
Och inte bara ett par ballerina med en rosset på (jag verkar vara besatt) utan ett par slittåliga och frächa skor.
image269
Se den här bilden som en varnig. Ush låt de alldrig gå så här långt. Skäms lite när ja tittar på den haha (lite!?). Men jag behöver som tur är alldrig bära dem här skora mera. Nån somdäremot nu mera får bära dem är sopgubbarna. höhöh. Men de har vell bärt de mesta som de kan de vell klara av. 
// M

Kommentarer
Postat av: babylon

dina röööööda fina ballerina =/

2007-08-26 @ 20:34:55
URL: http://kalaspuffad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0