Vilket är ditt bästa köp?

Mitt bästa köp någonsin är helt klart min Ipod mini. Jag köpte den för cirka två år sedan (då den fortfarande var ny på marknaden höhö) och jag kan säga att den är lika bra som den var då. Visst, ett par repor finns det på den men med tanke på hur många gånger jag tappat den på marken så är det väldigt bra! Ipod är helt enkelt kvalitet och den vinner över alla mp3-spelare för mig.

image285

Här har ni en liten bild på min kära ägodel, på baksidan är det en tjusig gravering :)

Alltså, Vilket är ditt bästa köp? och var inte blyg, svara på :)

// L

Kommentarer
Postat av: Lois

Då svarar ja min hund ronja.

2007-08-27 @ 21:25:52
Postat av: Lisa

Jag måste nog också säga min iPod, den är helt underbar <3

2007-08-27 @ 21:29:38
URL: http://theoneiam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0