Paket

image628

Många av er har kanske redan sett Beckhams nya bilder för Armani. Själv hade jag inte så stor koll om detta hehe utan fick höra det av min kära pojkvän. Han har koll han ;) hahah antagligen kommer han läsa detta så jag borde nog inte skriva något dumt hehe. Iallafall, KOLLA PAKETKITTET..my gooood :S Lite over the top kanske.

image629Nu när jag ändå är inne på Beckham kan jag lika gärna passa på att trycka ner Victoria lite ;D Som inte tillhör en av mina favoritpersoner direkt och denna bilden är tjaaa. Hon kanske borde dra ner lite på solandet eller hennes brun utan sol. Eller bara prova en anna metod för kvinnan ser hemskt gulaktig ut.
















// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0