Rasberry

HAAJ!
Idag är det som alla vet.......LÖRDAAAG!! Fick sova så länge jag ville för en gångs skull, utan att någon jävel stormar in och väcker mig. Det pågår stiss på typ maximal nivå..min kusin,moster och hennes boyfriend ska komma över i afton och min låtsasmamma är på högvarv. Igår kom hon hem med cirka 6 kassar mat och nu finns det inte ett ända lufthål i kylskåpet. MEN så länge det finns massor med mat så är jag glad :D

Är det någon mer som har fått ett mejl från Veckorevyn:s VIP-sak? För vi fick ett mejl häromveckan där det stod en massa och att dem skulle höra av sig med mer information. Vi börjar känna att vi kanske har blivit blåsta :S

image610uhhhhhhhhäääh måste sticka och städa snart. Jag vill inte!! måste lägga på en massa bra musik att dansa till med min trogna vän, mr mopp. Förresten är det bara hmm 16 dagar kvar tills jag får min lovely Ipod och tills jag går upp 10 kilo. För vad annars handlar julen om? ahha :D








// L

  




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0