Grattis älskade bästis!!

image104

Nu är det så att min älskade bästa vän fyller år idag, hela 19 år!! Hon är väldigt unik den här människan ska ni veta och jag är väldigt lyckligt lottad som har henne som bästa vän. Vi har känt varandra i drygt fyra år och de fyra åren har minst sagt varit härliga! Minnen har vi tusentals av, Ungern är bara ett utav dem. Det kommer garanterat bli tio eller tusentals gånger så mer i framtiden. Men iaf, det jag vill säga med det här är såklart, Grattis Maria och jag älskar dig väldigt väldigt mycket!! Åhh, en sak till, du skriver jäkligt bra blogginlägg ;)
Tack för att du är du <3

image103

// L

Kommentarer
Postat av: Maria

NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAV I LOVE YOU BEDOOOBI DAM DAM!!! DU SKIRVER JÄTTE BrA BLOGGISAR DU MED OCH DU ÄR DEN BÄSTA VÄNNEN SOM FINNS NAAWSKI PÅ DIG , DU ÄR BÄST ATT SKRIVA GULLIGA SAKER! <3

2007-07-18 @ 19:16:47
URL: http://foreever.blogg.se
Postat av: alla

haha, som i femte klass, "bästaste vänner"... och vi kan ju ta fram före å efterbilder på er istället tjejer, hahahahaaaa... Spice up your life;)

2007-07-22 @ 17:20:00
Postat av: L

Till alla:
Ursäkta? Jag ville bara gratulera min vän kanske, på hennes födelsedag. Jag ser inget "fel" med det och dessutom behöver jag inte "spica upp mitt liv" för jag är nöjd med hur jag har det nu. En sak till,att kommentera anonymt är det värsta jag vet, för det visar att du inte vågar stå för din åsikt ;)

2007-07-22 @ 22:56:54
URL: http://foreever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0