Hello Biel!

image115



På sisstonde har media uppmärksamat Jessica Biel mer och mer. Rätta mig om jag har fel men hon är vell inte aktuell med  något särskillt nuförtiden? eller är jag helt ute och cycklar? Men nej, ja är inte helt trög i huvudet. Nej jag vet varför hon är mer poppis nu.. Han heter Justin. Genom att de nu dejtar har vi börjat få upp ögonen för den gammla Sjunde himmlen medlemen igen. Och ja klagar inte. Hon verkar trevlig.  Och jag hoppas på de bästa för henne och justin också.
image116


image114

Söt är hon också. Och den här kläningen bär hon galant upp med lite halv lockat/volym i håret. Nästan så att man blir sugen och gå på gala eller nått....
// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0