Lohan & 24:e juli

Inte visste jag att en dag kan vara såhär pass händelserik. Jovisst, för Lindsay Lohan kan den tydligen det!

image169

Lohan arresterad
Lindsay blev idag tidigt imorse arresterad för att hon kört ratfull på ett tillbaka draget körkort. Dessutom var det narkotika inblandat i hela sitationen. Det är knappt två veckor sedan hon kom ut från Rehabiliteringshemmet Promises för hennes drogmissbruk.

Ute från fängelset

Men där tar det verkligen inte slut! Nu har det även kommit fram att Lohan jagade en svart Cadillac som enligt Lindsay tillhör hennes assistents mamma och personen i fråga ringde 911.

Lohan's presskonferans
Ju mer tid det går desto fler uppgifter kommer det fram. Tydligen hade hennes assistent avgått tidigare samma dag. Varför hon då jagade assistentens mamma är lite oklart. Assistentens mamma var på väg mot Santa Monica och när båda bilarna kom fram gick dem ur bilarna och började bråka. När Lohan blev tagen till polisstationen var hon väldigt excentrisk och betedde sig som en riktig bitch.

Rättegångsdatum bestämt, 24:e aug
Hon får helt säkert fängelsestraff, hur lång tid vet man inte riktigt.

Tillbaks i Rehab
Tills vidare är Lindsay tillbaks i Rehab.

Bytar rehab?
Lindsay var ursprungligen tagen till rehabet hon var på innan, Promises. Men ska kanske nu checka in på Betty Ford Center, dock vägrar centret att utlämna om vem det är som ska checka in där härnäst. Dem uppger bara att det är en  "high profile patient".

Rob Schneider ersätter Lindsay 
i ?The Tonight Show?. Som sagt var det ursprungligen Lindsay som skulle medverka där. Pga av att hon är mindre tillgänglig just nu får skådespelaren Rob Schneider vara med där istället, tydligen kommer han att vara utklädd till Lindsay haha :) 

image168

Andra Bilder för dagen;

image164 image165 image166 

Herre min gud, säger jag bara. Jag orkar bara inte bry mig om Lindsay efter detta. Visst, jag tycker fortfarande att hon är en duktig skådespelerska men frågan är ju om hon lär vara det i framtiden? Inte om hon fortsätter såhär iallafall.
// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0