Michael Kors

Ärligt talat så vet jag inte om jag är så förtjust i designern Michael Kors saker. Visst, vissa är väldigt fina men sedan finns det några andra där man tänker - Njaaaaeeeee , på. Jag har aldrig tidigare sett några av hans "verk" men hade väldigt höga förväntningar i och med Project Runway och allt. Dock blev jag en smula besviken men men alla har olika smak.

Här är mina njaeeee kreationer;

  
Väskorna är på något sätt väldigt Over the top,
iallafall för min smak. Jag är inte så förtjust
i ormskinn.

Sedan såg jag det här linnet. Ett helt vanligt svart
tank-top linne MEN det som gör det "annorlunda"
är märket därnere, det är också det som gör att linnet
kostar låt oss säga, mycket.

image151 Alltså, än en gång är det så att det är märket man betalar och inte plagget. För jag gissar på att det inte krävdes värst mycket pengar för att skapa detta linnet.

// L
















Kommentarer
Postat av: Sandie

Märket kostar... Och jag håller med...njaeee är helt klart min reaktion också =)

2007-07-24 @ 16:23:51
URL: http://chipset.webblogg.se
Postat av: My

Svar : Nej vilken historia! haha! Vad kul att du hittade vår sida på så sätt ^^ Ser även att er sida är väldigt aktiv, alltid kul o vara inne på sånna bloggar! Keep up the good work!
Tack förresten för berömmet, ska säga det till min syster som fixa layouten ^^
Ha det bra!

2007-07-24 @ 17:36:47
URL: http://Threeofakind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0