Do I like what you like?

image560

Vet ni vad? Det är nog lika bra att Daniel åkte ut, ni som tycker om honom borde tycka det är bästa. Även fast jag inte är ett så stort fan av honom vill jag verkligen inte att han ska hamna i idol-träsket med låtar som är fruktansvärt klichéaktiga. Han har en unik stil, alltså ska han få göra unik musik och inte någon jävla Right here righ now-dänga. Detsamma önskar jag Amanda, det är klart jag vill se henne i finalen men jag hoppas innerligt inte att hon vinner. Då tycker jag hellre att Andreas eller Marie passar bättre i den "genren".

Starkast igår var helt klart Amanda! men alla var väldigt bra tyckte jag och Marie, vilken röst hon har.

image561

Är jag den enda som stör sig skitmycket på Eftersnack?
Oh my god..jag kan inte tro att det är sant..oh my god jag rör på mitt huvud konstant oh my god och gråter oh my god...över till Hannah i studion typ alltid oh my god asså.
Hahaha jag är elak jag vet! men efter fem minuter tålde jag inte mer!

// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0