Åh!

image417

Morn morn allihopa! Hoppas ni har hafft en toppen helg! För de har jag sanerligen hafft :D
När jag var ute och googlade på min vanliga googel tur (haha?!) hittade ja detta super snygga omslag med Mischa Barton som omslags tjej för Teen vogue. Ohlala sägger jag bara , så himmla snyggt. naturligt och snyggt så de ska vara! Tycker denna bilden ser lite höstig ut och jusst därför kan ja tänka mig att bara för idag gilla hösten lite. haha , knäppis är jag, ja vet. Nää nu ska ja käka lite föda ha de bra allihopa!
// M

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hon är så snygg på de omslaget!

2007-09-24 @ 15:12:48
URL: http://sajjo.blogg.se
Postat av: Nina

oo va fint :)

2007-09-24 @ 16:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0