Fashion Rocks

Som jag såg nyss var det tydligen tillställningen Fashion Rocks igår. Här har vi några av kvällens gäster, prydda i tjusiga klänningar.

image335
Fergie är glamourous i sin söta klänning.
Ashlees klänning är allt lite för trist för min smak.
Mischa är söt som alltid, kanske lite väl mycket silver.

image336
Här har vi de som är utvalda till sämst klädda och jag måste nästan hålla
med på den fronten. Har granskat bilderna en liten stund nu och jag hittar
inget alls jag tycker är särskilt fint. Möjligtvis Tyras skor.

Vad tycker ni?

// L

Kommentarer
Postat av: Helle

jag tycker inte att det kan bli för mkt silver ;D

2007-09-08 @ 17:49:51
URL: http://helenawinnberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0