Topp 10

Här har ni mina 10-topp lista i favoritserier. Det finns så många bra serier så det var väldigt svårt att välja ut endast tio men det blev dessa iallafall.

1. One tree hill. Jag har sett alla avsnitt som kommit ut hittils och alla har varit lika bra. Jag ångrar att jag inte började titta på det tidigare eller jag kunde faktiskt inte titta på det för jag har inte kanal 5. Men om du inte sett det, så se det!!



2. O.C. Innan var O.C min favoritserie och det var en serie jag följde flitigt. Varför är den inte etta då? mest för att O.C är slut och det är inte OTH ännu. O.C var en utav de bästa serier som någonsin skapats och jag älskar den! Jag har skrattat, gråtit ja allting till den.


3. Sex and the city. Vem älskar inte dessa fyra tjejer? Näst intill alla tjejer som sett serien. Den är rolig och väldigt underhållande. Den ultimata chick serien som någonsin skapats.


4. Kyle XY. En hyffsat ny serie men bra som faaaan :)) Jag sitter i princip och längtar efter nya avsnitt varje vecka!
Denna förutom One tree hill är min favorit just för tillfället och jag har inte missat ett enda avsnitt. Dessutom älskar jag karaktärerna.


5. Vänner. Nästan som en klassiker för mig. Det finns tio säsonger och precis alla avsnitt är roliga! Hur det har gått till vet jag inte men positivt är väl det. Jag har tyvärr inte sett alla avsnitt än men det kommer :)

6. Everwood. Inte direkt så populär serie men jag tycker om den väldigt mycket. En anledning till att jag fastnade för den är  för att Dr Brown spelas av han som är med i Hair.


7. Project runway. Jag älskar kläder därför älskar jag Project runway.


8. Gilmore girls. En alldeles underbart mysig serie.


9. Heroes. Det var bäst i början.


10. Top model. Det är mest bilderna och intrigerna som intresserar mig. Bilderna för att jag själv skulle velat bli modellfotograf och intrigerna för att det är sjukt kul när dem har bitchfights.


// L

Nu är det er tur :)


Kommentarer
Postat av: Karin

Såg eran blogg i FRIDA. Mycket tjusig :)

2007-09-06 @ 14:01:48
URL: http://karyn.blogg.se
Postat av: jenny

bra där av dig att one tree hill toppar hela listan! och att därefter kommer O.C. de serierna är så otroligt bra, men jag tror jag föredrar OTH framför O.C.. sen är dom andra serierna också jätte bra :) ha en bra dag!

2007-09-06 @ 14:56:13
URL: http://jennyliljedahl.blogg.se
Postat av: milla

one tree hill och O.C. är mina favorit serier också :))

2007-09-06 @ 15:55:29
URL: http://miillaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0