Hemma spa

Åh jisses åh jisses, jag säger då detta,
Här om torsdagen blev det hemma spa för hela slanten.
Malisia Sofie jenny Lilla och självaste jag samlades hemma hos Jenny för att reparera hår och huvud.

Dock bästemde vi oss för att göra våra hår inpackingar & ansiktsmassker själva.
En med avokado banan och olivolja fick pryda skallen, och om ni ska prova det här hemma så har jag ett litet tips :
står de att man ska mixa allt, så mixa allt. 
Den här dagen hade vi inte tillgång till mixer så de slutade med att jag och Lilli fick stå och skölja ur klumpar med banan från skallen. Aja men det är smällar man får ta ;) hehe.

Nej nu blir de en promenix, men detta är lite av vad jag har haft för mig på lovet.
Hoppas ni har de bra! 



image706

// M 

Kommentarer
Postat av: elli

har också haft hemma spa ngngång.. men de blir typ aldrog ngt som blir bra :p

2008-02-23 @ 16:52:08
URL: http://ellinorak.blogg.se
Postat av: elli

ja eller hur! Något sådant. tänk alla tjejer som redan har stora problem med anorexi osv som ser denna bild :(

2008-02-23 @ 17:00:05
URL: http://ellinorak.blogg.se
Postat av: elli

ja men precis!!
när du säger det.. det kanske är en tanke de haft?
eller nja kanske bara att hon ska dra på sig byxorna, men hade de varit lite längre upp hade det varit SJUKT galet, att hon försökte alltså.

2008-02-23 @ 17:08:21
URL: http://ellinorak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0