The story about Britney

På tio år gick Britney från en av de snyggaste och största till ett vrak. Vi alla är nog ense om att anledningen till detta är media. Vi "vanliga" människor förstår nog inte vad media och all publicitet kan göra med en. Att det konstant finns någon där med en kamera eller en videokamera, filmar varenda steg du tar. Du pallar med det i några år men efter tio är det helt enkelt too much.

image667

Till en början när all hysteri med henne började hatade jag henne och störde mig på henne sjukligt mycket. Jag stör mig fortfarande på henne mest bara för att hon finns överallt i media. Saker blir bara värre och värre, big suprise?

Jag tycker inte låten Piece of me är så bra men texten är WOW :)

I?m Miss American Dream since I was 17
Don?t matter if I step on the scene
Or sneak away to the Philippines
They still gon' put pictures of my derrière in the magazine
You want a piece of me? You want a piece of me...


I?m Miss bad media karma Another day another drama
Guess I can?t see the harm In working and being a mama
And with a kid on my arm I?m still an exceptional earner
And you want a piece of me I?m Mrs. Lifestyles of the rich and famous
(You want a piece of me)
I?m Mrs. Oh my God that Britney?s Shameless
(You want a piece of me)
I?m Mrs. Extra! Extra! this just in
(You want a piece of me)
I?m Mrs. she?s too big now she?s too thin
 (You want a piece of me)
..................... http://www.youtube.com/watch?v=89oS4SN4mNg

// L




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0