Tjabba tjena!

Inget festande för mig denna helg, ska nämligen jobba men men sånt är livet. Praktiken på konditoriet är helkul och har lärt mig allt ganska bra nu :) Ska prata med chefen imorgon om att jag kanske ska göra en katalog med deras tårtor i så vi får hoppas att hon gillar mitt förslag.

Har nyss firat min stepmonster höhö ^^ hon fyller nämligen år idag och pappa beställde en chokladtårta.
God var den dock jävligt mättande hehe. Bild kommer strax ;)

Hann med en snabb runda på stan med och hittade lite fynd!

xoxo
// L

Kommentarer
Postat av: Anonym

stepmonster, haha :) OC-inpirerat? ;D

2008-01-18 @ 22:44:27
Postat av: L

Haha :D mjaa men även för att hon är det emellan åt ;)

2008-01-20 @ 19:25:27
URL: http://foreever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0