En solig sommar betyder mer än en snöig vinter.

Min andra lediga dag tas om hand på bästa sätt.
Oj där lät jag som någon hälso guru i ett program som ingen tittar på.
Än så länge har jag inte gjort ett skit. Sovit alldels för länge tittat på tv och nej sen inte så mycket mer.
Funderar på att göra en läxa lite, ush jag hatar att skriva ressencioner jag får aldrig till de. jag glömmer alltid allt som ska stå med. Sen slutar de med att de blir en liten personlig text om "så tyckte jag om boken" (!?)

bara typ tre månader kvar till sommaren nu föressten.
shit tiden går fort när man har roligt PLUSS att de är vår också och vår är härligt härligt.
jag räknar med att iallfall i slutet av mars så ska det vara vår känsla på topp.

image721


// M


Kommentarer
Postat av: ISABEL

Ha en bra dag! =)

2008-03-11 @ 15:31:13
URL: http://metrobloggen.se/isabel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0