Sönday

Varför går helgerna så fruktansvärt snabbt för? Som det ser ut nu går jag bara 3,5 dag i veckan men ändå känns den lediga tiden så kort! En vecka borde bestå utav 3,5 dags skola och nästan två veckor ledighet haha :) Jag är latast I know. Känner även att jag vill festa snart! Nästa vecka börjar det med 19-årsfest efter det fyller jag ARTON ÅR så därefter är det konstant party party vill jag lova!

Inget viktigt men det behöver det inte alltid vara.

image716
Dagen tillbringas hos das boyfriend <3

// L

Kommentarer
Postat av: frida

Hejsan! Självklart gör jag de :) Skulle precis gå in och kolla läget på din blogg :) Jadå de va skoj :) Själv då? Nu är dock ännu en helg slut.. fan va tiden går fort..:( Ha de bra! / Frida

2008-03-02 @ 18:07:11
URL: http://medandraord.blogg.se
Postat av: Sabine

helgerna går alltid för fort..

2008-03-02 @ 19:56:51
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0